Lada VFTS
The page of brümm-brümm!

A homológ VFTS a teljesség igénye nélkül ezeknek a kritériumoknak felel meg:

  • könnyített gyári acél vagy utángyártott alumínium karosszériaelemek, plexi, később polikarbonát oldalablakokkal, az utascella bukókerettel ellátva
  • motorja 2106 motorkódú: 80 mm-es furat és 80 mm-es lökethossz; 316/304 fokos vezérműtengely; a forgórészek könnyített, grammolt, polírozott kidolgozása; 40/36mm-re felbővített hengerfejcsatornák jellemzik
  • erőátvitel: kuplungja úgynevezett "csörgős" szinterkuplung, ez egyenesfogazású ötsebességes váltóban folytatódik, majd a gyári felépítésű kardántengelyen át a lamellás önzáró differenciálművön át hajtja a hátsó kerekeket
  • fék: széria fékrendszer dolgozik az autón, hátul dobfékkel, elől kisméretű, nem hűtött tárcsákkal

A kész autó 920 kg súlyú; 150-160 lóerős beállítástól függően; motorja 3500-8000-es fordulatszámon dolgozik; végsebessége differenciálmű és váltóáttételtől függően 150–200 km/h közötti.

Szavazás

Vezettél-e már igazi VFTS-t?
Igen, imádom!
Nem, de nagyon szeretnék!
Nem, és nem is akarok!
Igen, de nem jön be annyira.
Asztali nézet